• Pozovite nas

+381 11 32 35 137

+381 62 411 569

  • E-bilten

Kako poboljšati internet pretragu?

Borba za digitalni prostor nikad nije bila intenzivnija. Bitno je koje alate pretrage koristimo, kako indeksiramo stranicu, kako funkcioniše Google-ov algoritam, tehnike optimizacije i naravno – koji domen je u pitanju. 

Tajne internet pretraga – može li bolje? 

Registar nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) je na ovogišnjoj DIDS konferenciji Dan Internet domena Srbije, u hotelu Metropol 7. marta, prikazao kako možemo poboljšati iskustvo pretrage na internetu upoznavanjem sa osnovnim postulatima funkcionisanja internet mašinerije.

Pod sloganom Traži, Nađi, Poseti, učesnici su pomno pratili zanimljiv diskurs podeljen u tri bloka: Iz ugla Gugla, Nađi me lako i Pravi primeri internet prisustva.

Zašto je kontinuirano praćenje SEO i web sadržaja bitno?

Naša firma je prisustvovala događaju radi upoznavanja sa naprednim sistemima pretrage i razmenom iskustva o optimizaciji pretraživača. Kako nudimo širok dijapazon web usluga, smatrali smo da bi našim klijentima značilo da poboljšaju svoju pozicioniranost i pruže svojim korisnicima još efektnije iskustvo navigacije.

Za razvoj biznisa je potrebno stvarati sadržaj koji publika doživljava kao edukativan i poučan materijal. Nešto što im drugi nisu pružili. Ali prvo je potrebno da stranice klijenta bude dobro pozicionirana i da dopre do korisnika prilikom pretrage.

Da li je Google i tvoj prijatelj?

Utiče li lokacija na rezultate pretrage i na koji način mi pomaže ili odmaže? Zašto birati nacionalni domen? Koliko je važan jezik internet prezentacije? Šta je sa sadržajem? 

U eri hiperprodukcije sadržaja na internetu, mnoštva informacija, mnoštva online kanala, na koji način biti uopšte primećen i izboriti se za svoje mesto, pitanje je koje se s razlogom nameće preduzećima.

Prvi korak u strateškom online pozicioniranju biznisa jeste osmišljavanje i kreiranje. Kako bi prezentacija pružila maksimalnu korisnost, ona mora istaći komparativnu prednost onoga čime se bavite.

Da li vas kupci vole zbog toga što ste dostupni i ljubazni? Da li nudite fleksibilne rokove isplate i izvanredne postprodajne usluge? Da li bazirate analizu na detaljnom istraživanju i kakve podatke koristite?

Svaki vid diferencijacije treba predstaviti na pravi način i kreirati metod obraćanja publici.  

Vođenje internet sadržaja može biti izazovno. Međutim, dobro postavljena strategija upravljanja korisničkog naloga i optimizacija strane može doneti rezultate relativno brzo.

Omogućite vašoj ciljnoj grupi da lako dođe do vas.

Objavljeno: 13. 03. 2017. | Pogledajte ostale vesti »