• Pozovite nas

+381 11 32 35 137

+381 62 411 569

  • E-bilten

Web sajt DA, ali kakav?

Šta zapravo podrazumeva funkcionalna internet prezentacija i koji su njeni najbitniji elementi?

Cilj – šta želim da ostvarim?

Prva dve stvari o kojima je potrebno razmisliti su svrha i klijenti.

Izrada web sajta je ulaganje i poželjno je uvek da znamo svrhu zbog koje smo spremni da odvojimo izvesno vreme i sredstva.

Bilo da je reč o ličnoj prezentaciji, izlogu proizvoda, interaktivnom web rešenju kojim se ostvaruje veća komunikacija sa klijentima, svrha koju želimo time da postignemo ključan je segment daljeg planiranja online predstavljanja.

Gotovo neodvojivo od svrhe jeste i kome se obraćamo (demografija, profesija, lokacija, kupovna moć...). Da li je reč o biznisu prema krajnjim korisnicima (B2C) ili prema drugim firmama (B2B)?

Sadržaj – šta želim da poručim?

Kada posetilac otvori vašu internet prezentaciju, kvalitetan sadržaj jeste ono što ga zadržava na sajtu. Da li sadržaj koji nudimo posetiocima odgovara cilju koji želimo da postignemo, odnosno akciji koju želimo da podstaknemo?

Svaki segment je važan, a utrošeno vreme i strpljenje traže određenu nagradu. Po čemu ste drugačiji od svoje konkurencije? Zašto da odaberemo vas, a ne nekog drugog za iste usluge ili proizvode?

Šta i na koji način od informacija želimo da prenesemo do naših budućih klijenata putem web sajta bitno je, ali je bitno i da to što pročitaju vide i van interneta, da se lično uvere da je sve to tačno.

Naša preporuka je odabir puta kojim možete dugo i zadovoljno hodati, i kojim ćete stići daleko.

Dizajn – kako mi stoji?

Funkcionalan sajt ne znači samo estetski dopadljivu prezentaciju, već kreiranje vizuelnih elemenata koji opisuju vašu delatnost i pomažu čitaocu da lakše dođe do neophodnih informacija.

Dobar dizajn prati sadržaj i delatnost, odgovara utisku koji ostavljate kao preduzeće i kao pojedinci koji ga vode. Ravnoteža sadržaja i dizajna, usklađenost u kojoj nijedna strana ne pobeđuje drugu, nudi prijatnost, a tome se svako rado vraća.

S obzirom da veliki broj ljudi koristi pametne telefone za pretragu, potrudite se da vaš sajt ima responzivan dizajn.

Društvene mreže – kako da se povežemo?

Čak i ako ne nudite robu široke potrošnje, tj. poslujete u specifičnoj industrijskoj delatnosti, preporučljivo je da na svom sajtu postavite ikonice koji vode do naloga vaše firme na društvenim mrežama (Facebook, Linkedin, Instagram, Twitter, Google+,...), da stvarno imate te naloge i pokažete da ste u toku sa aktuelnim trendovima.

Na taj način se stiče veći obuhvat tržišta, ali i nove i drugačije mogućnosti za promocijom.

Funkcionalni sajt – veće korisničko iskustvo

Navođenje bitnih aspekata funkcionalne internet prezentacije ovde se ne završava. Ali uvek je dobro od nečeg početi i imati jasnu predstavu obimnosti posla koji obuhvata izrada sajta.

Za detaljniju analizu vašeg postojećeg sajta, izradu nove internet prezentacije ili boljoj promociji na internetu slobodno nas kontaktirajte.

Objavljeno: 23. 06. 2017. | Pogledajte ostale vesti »